Mendapat satu KEPUASAN!

hey guy..
selamat petang wahai abang abang,kakak kakak,hadik hadik ku sekalian..
*ayat macam nak bodek jep kann?
ehh bukan larhh..salah sama sekali..just nak rapat ngan korang jepp..agagaga..

okehh..berbalik pada tajuk kita yeaa..
adalah mendapat satu KEPUASAN dalam hidup bilaaaa...

ishhh tatau lagi ker?
mehh sini nak beritau..
  • kita dapat kepuasan bila kita berjaya kann?
  • kita dapat kepuasan bila kita dapat straight a kann?
  • kita dapat kepuasan bila kita dapat apa yang kita nak kann?
  • kita dapat kepuasan bila kita dapat sayang orang kann?
hahaha..ayat yang last sekali tuhh memang tak masuk akal langsung~

tuhh korang larhh kann?kalau aku?
aku dapat kepuasan yang berlipat ganda puas bila dapat

yea yea..bila dapat minum air nehh..kalau nak tahu kann..aku tiap hari suruh mama aku beli air nehh..baru nehh dapat minum..bila dah dapat minum air nehh rasa macam tak nak mende lain da..punye larhh lama aku cakap kat mama aku suruh beli air nehh..butttt TODAY baru dia beli..ahhh,pape jep larhh..yang penting aku dapat minum..agagaga..

No comments: