Fenatttt

assalamualaikum..
per khabar korang?sihat?bagus larhh kalau sihat..
ouhh..sebelum aku lupe..
tengs kepada Myezatul Akmar sebab sudi mention nama aku dalam belog beliau..na taw pasal apa sila larhh serbu blog beliau ehh?haha..

hari jumaat lepas kuar bandar..na settle 'surat cinta' aku..hee..kuang ajar sheda..dea cakap macam nehh kat aku..

sheda : hishh,siapalah nak terima kau nehh miela..
miela : erhh,apsal pulak kau cakap macam tuhh?
sheda : tengok sijil kau tuhh..pakai letak jep dalam beg..letak larhh dalam fail ker hape kerr..
miela : ahh,bia larhh..sengal jep letak dalam fail..
(admit,memang aku malas na letak sijil sijil aku dalam fail)


ekceli dia kuar bandar dulu..sebab nak settlekan hal poly dia..janji nak pegi kul 12..thennn dia msg aku dea kuar pukul 11..whattt?sengal larhh sheda nehh..aku baru jepp nak mandi masa tuhh..senget betoy larhh..first pegi kfc dulu sebab perut dah lapar tahap cipan dah nehhh..jenis kuar bandar tak makan siap siap ulu kann?kekeke~
dah siap siap pilih order tuhh unty tuhh cakap..tak payah bayar larhh..FREE jepp..wahhhh,bes giloss..sheda siap cakap lagi 'rugi kita tak order banyak banyak tadi kann?'..haha..sengal betoy sheda nehh..orang dah belanja nak lebih lebih pulak..


oke..selepas kenyang kenyang makan di situ,maka kitaorang ponn berambus larhh dari kfc tuhh..ehh,kurang ajar betula ayat.. XD
ekceli nak keluar bertiga,tapi sorang lagi tuhh terpaksa cancel last minute kerana tiada transport..so,berdua jep larhhh..berdua lebih baik kann?then pegi verns pulak cari kasut cik sheda..aku na beli..tapi malas lagi kott..malas nak bawak..kalau pegi dengan parents okeh larhh sikit..tapi kalau pegi dengan member agak malas sikit..


thenn pegi makan cendol dekat kedai member aku tuhh..ehh,aku sorang jp makan cendol..sheda makan a b c..lepas dah teman shda pegi beli barang da..terus jalan kat bandar bawah pulak..gigih tuhhh..and komik harus beli tiap kali lalu kat bandar bawah..ouhh,sorry oke..tader picture ponn hang kali nehh..sebab masing masing muka keletihan..agagaga..




sayang awak ktat ketat,rapat rapat. :)