Jalan jalan.

semalam pergi hang out dengan member..buat kali terakhir kuar bandar dengan member(konon konon larhh kann)..first dah janji dengan member kul 11.00..dah nak dekat pukul 11.00 tuhh sekali member cakap kul 3.00 baru keluar..hadoii..sabar jep larhh kann?then aku and sheda keluar pukul 2.00..sheda cakap yang mak dea pulak tak bagi pergi..sabar miela..sabar..ayah aku ponn tak balik balik lagi pergi hospital...then,sheda msg yang mak dia beri pulak dea keluar..haishh,macam drama larhh pulak...kejap bagi kejap tak bagi.. =,=
pukul 2.30 baru kitaorang gerak..lepak dekat tempat kerja lama kejap..kacau budak budak nehh buat keje..(haishh,jahat nya dikau miela)


pukul 3.00..aku call diaorang..hampeshhh!semua tak nak angkat call aku..demikian sudaa aku jalan jalan dengan sheda..nasib baik dia ader teman aku keluar..kalau dia tader..konfem konfem aku nagis sorang sorang kat bandar tuhh..haishhh..dapat terus ice blanded terus minum..wahaha..anok saper larhh nehh..


meet my friend cik sheda..(nama glamer beliau)
err,nampak gemuk aku kann?oke sila abaikan..huahaha..time nehh memang nak suruh orang lain ambik pix kteorang..yelahh..keluar berdua jep kann?memang susah..tapi berdua lebih baik..kekekeke..
huhh,semput den berjalan..lek lek ambik tempat duduk dulu larhh..choiii,baru jalan sikit dah letih..orang tiap tiap hari berjalan kaki tuhh rilek jepp..



cara aku duduk tak senonoh?ishh,orang yang duduk depan mata aku tuhh lagi tak senonoh taw..kalau korang nak tahu tanya larhh member aku..siyess..tak tipu derr wa cakap sama luee..thennn tetibe jepp dapat calling..sape larhh pulak yang call aku nehh?ouhh ayid..deaorang cakap yang diaorang ader kat nasi air..whattt?gurlppp..bapak larhh jauhnye kena berjalan..memang tak larhh kann..terpaksa larhh cancel..bukan sengaja sengaja aku nak cancel okehh..aku calling diaorang beribu kali..okeh,tipu..aku calling banyak kali tapi diaorang tak angkat?so,salah aku kew?ta kann aku nak tunggu korang sampai kew malam?aku ponn ader perasaan jugakk wehh...


memang siyes terasa sangat kalau orang buat kita macam nehh..kita punya larhh risau tahap cipan..kau bolehh call aku then suruh aku jalan kat tempat korang ader tuhh..prftttt..opsss!!sorry kalau terkasar bahasa..tapi memang tak larhh kann..aku tak kesah kalau korang nak kecik hati pasal aku tak join korang..tapi aku dah malas da oke..
M A L A S!
malas nak layan korang..korang buat aku macam aku nehh tader perasaan jepp..aku nehh manusi jugak,ader perasaan jugak..tapi takper larhh..semua perasaan aku,aku dah luahkan dekat sheda..tengs yea sebab dengar aku membebel,dengar aku luahkan perasaan aku yang selama nehh tader sape yang tahu..



 

No comments: