Yang mana satu nehhh?

errrr..yang mana satu nak pegi nehh?nak pegi yang kat melaka kew yang kat negeri sembilan?hishhh..pening kepala aku duk pikir mende nehhh..ekceli dari dulu lagi dah usha kat negeri sembilan tuhh..memang exited giloss dah nak pegi sana..tup tup ayah pulak yang tak kasi...waaaaa~
dah kena pikir secara siyess..dah dua hari dah aku dok pikir mende nehhh..yang kat melaka tuhh ponn bes jugak..tadi dok usha dea punya mata pelajaran ponn boleh tahan jugak..


yang nehh yang kat melaka tuhh..at least ader jugak dea beritau kita,kita 'bakal' belajar apa nanti kann?tahu larhh jugak dari tatau langsung..kann?tapi tengok tengok balik macam susah jepp nak belajar kann?choiii..
bab kata mama aku 'memang larhh nampak susah,bila dah belajar nanti senang larhhh'..yang kat negeri sembilan tuhh aku ambik kolej komuniti..dea beritau bidang yang aku ambik tuhh 4 bulan jep belajar..yea,yea memang betul ponn..aku tak tipu okehh?memang betul ponn..belajar 4 bulan jepp..korang mesti tak percaya kann?percaya larhhhhh sebab bidang yang aku ambik tuhh sijil jep.. :D
yang pasal yang kat melaka nehh..aku ta sure lagi nak pegi kew tak..kena pikir seriously dulu..

No comments: