Huwaaaaa..

huwaaaa..huwaaaaa,huwaaaaaaa..
rasa macam nak menagis jep hari nehh taw...mane tak nye..pagi pagi bukak jep mata dengar lagu..pastuhh bukak lappy..bukak belog..(tuhh dah memang wajib)thennn tengok ramai giloss orang join GA..wahhhh..na join jugak lerrr..baru nak letak banner dalam blog then mama cakap

mama : 'akak pegi mandi'
saya : err,ewm,err nak pegi mana mama?awal lagi kot nak mandi nehh..kejap kejap lagi larhh..


lepas berapa minit.........

mama : akak jommmm..
saya : hah?jomm pergi mana mama?
mama : ishh,pegi umah mak tam larhh..kan dah cakap semalam..
saya : ehh,tak mandi lagi kot..akak baru jep nak join GA nehh..waduhhhh..
mama : tak payah..bawak baju mandi kat rumah mak tam jepp..
saya : whattttttttttt?

err,,geram plus menyampah kalau kena macam tuhh..dengan muka baru bangun tidur nye..dengan tak mandi nye..adoiii..tapi aku wangi taw even tak mandi.. :P
dah larhh tengah bosan bosan..line pulak tader..selenger betoy..nasib baik ila ajak jalan jalan tadi..mengong..neh ponn baru lepas sampai rumah..aku sorang sorang jep balik..nasib kazen nak balik..terus ikut diaorang balik tadi..dah larhh tadi tertibe kena gastik..waduhhhhh..sakit bangat..dengan ubat gastrik tak bawaknye..BAGUS sangat sangat ehhh..hari nehh jep dah DUA kali dah kena gastrik..mengong..okeh larhh nak pergi mandi..kejap lagi nak pegi tengok orang akad nikah..sangat jeles kat orang yang join GA hari nehh sebab aku tak dapat join sekali...huwaaaaa~

No comments: