AWAK! SORRY. :'(

awak,awak,awak...
saya mintak maaf sangat sangat dekat awak..
saya dah banyak buat awak sakit hati kann?awak dah lama makan hati dengan perangai saya kann?sorry awak..memang betul cakap awak hari tuhh..saya manusia yang tader perasaan..tader perasaan langsung kann?berapa kali awak ayat saya,berapa kali awak cairkan hati saya..hati saya still sama jepp..TETAP SAMA..maafkan saya yea awak..awak dah banyak berkorban untuk saya..tapi saya?saya langsung tak hargai pergorbanan awak kann?
tapi awak pernah cakap macam nehh kann?

'awak nyawa saya,saya hanya jasad'

awak..sampai macam tuhh sekali awak anggap saya nehh?ya allah..saya tak mampu nak cakap pe ape awak..seriously tetibe rasa macam nak nagis jepp..first time orang cakap macam tuhh kat saya..first time seorang lelaki mengeluarkan statement macam tuhh kat saya..

malam semalam..saya tanya soalan yang serious..tapi awak masih lagi gelak gelak..tapi saya tahu awak..mulut awak gelak gelak,tapi hati awak menagis kann?berdosanya saya dekat awak..saya mmng bukan orang yang baik kann?saya nehh jahat kann? =,=

tepat pukul 1.23 pagi awak call saya kann?awak selalu call saya..tiap tiap hari awak call saya..sampai mama saya cakap 'sudah sudah larhh tuhh..abis creadit larhh call tiap tiap hari'..tapi awak tak kesah ponn kann?saya?saya cuma sekli jep pernah call awak..tuhh ponn sebab awak suruh saya kejut awak kann?bile saya cakap..saya tak suke awak call saya tiap tiap hari..nanti creadit awak habis..

awak jawab : takper,banyak lagi creadit nehh..

awak ponn dah kenal mama saya kann?awak tahu tak dalam banyak banyak lelaki yang pernah saya couple awak orang pertama yang berani cakap dengan mama saya..first awak cakap awak takot nak cakap dengan mama saya kann?hee~

awak,masa awak call saya pagi tadi awak selalu cakap macam nehh kann?

"saya yang kaki permpuan,samseng,panas baran,angkuh,ego..tewas dengan cinta kann?haha..tak layak rasanye..sayangkan perempuan yang jauh taraf dia..'

awak..awak tahu tak masa awak cakap semua tuhh saya tengah menagis awak..yea,saya menagis..masa saya nagis awak asyik cakap

'jangan larhh menagis..muka orang menagis ta comey'

awak,kalau saya tak menagis ponn..saya tetap tak comey jugak larhh..mata sepet,pipi tembamm..tak comey ponnn.. :D

lepas awak call saya tuhh kita msg pulak kann?awak still cakap 

"takper aak..btw i still loving you..i be waiting you..love you shamila'

ya allah,sebak sangat hati saya masa tuhh..apa apa soalan yang saya tanya awak..awak mesti beri jawapan tuhh kann?sayang nye awak dekat saya kann?saya jep buta.. :'(
awak mesti keluarkan statement macam nehh kat saya

'saya akan tetap sayangkan awak sampai bila bila..sampai satu saat,allah tutupkan hati saya untuk sayangkan awak..saya redha..'

satu jep pesanan saya dekat awak..even kita tak bersama lagi..kalau ader jodoh,tak kemana awak..betul..trust ne..

No comments: