Lagi berapa hari?

assalamualaikum si cantik dan si kacak..
tak jawab dosa,kalau jawab sayang~

ehh,lagi berapa lagi nak tahun baru kann? ehh,berapa hari ehh? hari nehh dah 30.12.2011. esok dah 31.12.2011. tulat dah 1.1.2012. wahhhh. terasa cepat jepp masa berlalu kann? orang lain sibung menghitung hari nak tahun baru kann? aku nehh sibuk pulak menghitung hari nak masuk negeri baru. ehh,ader ker ayat macam tuhh? kekekeke~

'alaa miela,orang lain dah nak masuk sem 2 dah kau baru nak masuk belajar kew?'
sape yang berani cakap macam tuhh kat aku? mehh sini aku nak cili sikit mulut dia tuhh. sedop mulut jep ehh nak cakap tuhh. kalau orang cakap macam tuhh aku balas balik macam nehh 'aiyaa,aak tuhh cakap jep dah nak masuk sem 2 tapi berapa pointer jep yang awak dapat kann? kalau setakat belajar main main tak payah nak bangga sangat larhh.'. uihh,kasar bebenor ayat aku.

before this dah banyak sangat dah pihak pihak u and kolej makan hati. sebab aku banyak tolak tawaran belajar diaorang. apa kan daya,masa tidak mengizinkan daku. #bajet retis. oleh kerana aku masih kerja and syok sangat kerja larhh aku tolak semua tuhh. hadik hadik yang lepas SPM tuhh jangan kerja taw? biar bosan duduk rumah dari kerja. kalau korang kerja nanti susah nak resign. seriously~


semalam,aku tak makan nasi ponn wehh. percaya atau tidak? percaya larhhh. aku tak pernah tipu korang kann? kawan aku siap paksa lagi aku makan nasi. sorry awak,saya bukan jenis mudah dimakan rayuaan. tak kenyang okeh. ehh,mende yang aku merepek nehh? gara-gara nak meninggalkan keluarga dan sahabat yang tercinta kott. terus takder selera. 

tapi jangan risau. hari nehh aku ader selera. (ader ker orang yang nak ambik tahu pasal aku nehh?) aku nak minak maaf kat semua orang larhh. sorry kalau aku nehh sombong. tak pernah tegur korang. bukan aku tak nak tegur. tapi aku tak reti nak mulakan persahabatan tuhh. bukan malu tapi segan. ahakz!

mintak maaf larhh jugak kalau selama aku berblogging nehh aku ader menyinggung perasaan korang ker. mana larhh tahu kann? setiap manusi tidak terlepas dari melakukkan kesilapan kann? kita hanya manusia biasa jepp. bukan luar biasa.

dah macam PM larhh pulak aku nehh. beri ucapan panjang berjela-jela. lastly aku harap sangat sangat bila aku dah sampai dekat sana. aku kenal orang yang baik-baik. tak nak kenal dengan orang yang jahat jahat. pray for me okehh? selamat menyambut tahun baru yea kawan-kawan sekalian. :D

No comments: