Sakit!

tatkala sedang asyik mendengar lagu dalam handphone menggunakan earphone...tiba tiba..ERGHHHHH!!!!sakit gila larhhh perut aku nehh..takper..tahan tahan..sabar sabar..beberapa minit yang kemudiannn..ehh,coppp!!apsal aku tulis ayat macam dalam karangan jepp nehh?kahkahkah..okey berbalik pada tajuk yang kat atas tuhhh..tatau larhh kenapa kann..tetibe jepp perut aku nehh terasa sakit..adoiii..tengah malam malam buta pulak tuhhh..sengal betul larhh perut aku nehhh..tak tahan sangat nak menahan sakit nehh..terus ambik ubat..ingatkan ubat dah habis..nasib baik ader lagii..ouhh,lega aku nyahhh..biasa kalau aku sakit,aku makan sebijik jepp..nehh aku terus makan 2 bijik..sebab terlampau sakit..masa tuhh aku tengah text abang aku..beria ria dia tanya aku sakit apa..na makan ubat apa?ubat gigi kew?haha..mengong abang aku nehh..ader ker patot orang sakit makan ubat gigi..tak logik langsung larhh sayang oiii..aku cakap jep larhh yea yea..na makan ubat gigi..sebab aku tak nak dia risau pasal aku..(baiknye hati kau miela)

nasib baik larhh kejap jep sakit tuhh..kalau lama tatau larhh aku..tak boleh tidur larhh aku..orang lain tengah syiok syiok tidur..yang aku nehh?tengah tahan sakit..adoiii..sabar jep larhhh wahai hati..nasib baik larhh ader abang aku yang teman aku..kalau dia tader?aku suruh handphone aku jep yang teman aku..hakhakhak..
tak kann aku nak suruh member aku yang tengah syiokk tidur tuhh teman aku kann..ehh gila kau kejam sangat tuhh..tuhh ponn kalau dia nak teman aku kann?kalau dia tydo mati jepp?kahkahkah..
btw abang aku sempat teman aku sampai pukul 2 pagi jeppp..okey larhh tuh kann?thank you abang coz sudi teman adik..kesian abang kann?dah larhh nak keje kann?terpaksa pulak teman adik nehh..
*meluat? sila muntah yea. :D

No comments: