i SINGLE. :)

assamualaikum sekalian semua..
sihat kew?alhamdulilah..okeh larhh..saya selesema sket nehh.. :(
adoii..dari semalam lagi rasa macam nak demam jepp..demam betul betul okehh..bukan demam cinta ker hape kew..mesti korang tertanya tanya kann?apsal plak aku SINGLE?tetttt..haha..macam nehh si dia yang bajet hot tuhh dah lulus semua praktikal dia..tadi dia beria ria mesej cakap yang dia dah lulus..congrate yea awakk..so,saya single larhh buat sementara waktu nehh..apatah lagi dia dah lulus praktikal kann?setengah tahun larhh dia tinggalkan saya sorang sorang kat sini..sedih?memey lerr sedih..tapi nak buat macam mana kann..dah rezeki dia kat situ..kena larhh redha walaupun hati nehh seribu kali tak na redha..ehh,terpaksa jugak redha..and sekarang saya SHAMILA ingin mengistiharkan bahawasanye esok raya..ehh,saya SINGLE selama 6 bulan..whoooo,6 bulan tuhh doe..setengah tahun dia tinggalkan saya..ishh,gilak bapak larhh lama..haha..jangan masa 6 tahun tuhh couple dengan orang lain sudaa larhh kann?bila dah lama kena tinggal..dah konfem konfem larhh tak ingat status kita couple kew single kann?haha..harap harap larhh saya tak nyanyuk oke.kalau aku buat buat nyanyuk ponn takper jugak kann?ahakz..

nahhh,hadap larhh korang dengan muka sedih yang tak berapa nak sedih nehh.. :)


No comments: