YA ALLAH : AKU TAK SANGGUP!

awak..awak tahu tak hari tuhh saya nagis?saya nagis puas puas..kenapa awak?kenapa?kenapa awak buat saya macam nehh?teruk sangat ker saya nehh di mata awak?sampai awak tuduh saya macam tuhh sekali..saya menagis sampai bengkak mata saya..sampai saya tak lalu nak makan malam..kenapa awak buat saya sampai macam tuhh sekali?saya sedih sangat sangat awak..kita kenal bukan seminggu dua..kita dah lama dah kenal..kita gaduh bukan sekali dua..tapi dah banyak kali gaduh..tapi kita gaduh bukan gaduh kasar kasar..gaduh gaduh manja jepp..awak dah jadi part of my life taw tak?saya nak pendam jep dalam dalam pasal mende nehh..tapi saya tak mampu..saya tak kuat..yea,memang saya tak kuat..saya cerita masalah saya dengan orang yang rapat dengan saya..bukan nak menjaja cerita ker hapa..jauh sekali nak mintak simpati orang..saya cuma nak share jepp dengan orang yang rapat dengan saya..malam tuhh saya terkejut sangat sangat bf awak tetibe call saya..marah marah saya..cakap saya kawan jenis suka beri num fon orang larhh hape larhh..SUMPAH!saya tak tahu langsung pasal mende tuhh semua..saya tak tahu awak.. kenapa mesti saya beri num fon awak dekat orang lain..apa larhh motif saya nak buat macam tuhh kat awak?


pernah tak awak fikir pasal mende tuhh semua?pernahh?kalau saya nak jual num fon awak ponn dari sejak mula kita kenal lagi saya dah jual num fon awak..tapi saya bukan jenis kawan macam tuhh..dulu ader orang yang mintak num fon awak kat saya kann?awak beri saya bagi num fon budak tuhh..tapi saya tak bagi ponn..sebab apa?sebab saya dah tahu perangai budak tuhh macam mana..ayat manis macam gula gula..ada something yang dia nak dari awak..awak mesti tak tahu kann?saya tahu ponn sebab saya prnah jadi ex dea dulu..saya tak nak jadi pape kat awak..saya sayang awak..sayang awak sangat sangat..yea,saya mengaku saya bukan jenis kawan yang baik sangat..tapi sejahat jahat saya,saya tak pernah keluar rumah malam malam..saya tak pernah merokok..saya msg awak..tanya awak apsal bf awak marah sampai macam tuhh sekali?awak jawab sebab saya yang beri num awak kat orang lain..saya dah beritau awak yang saya tak buat semua mende tuhh..tapi awak?sejak dari tuhh awak tak rep msg saya kann?yea,mungkin allah nak uji persahabatan kita..saya redha jepp kalau awak tak nak kawan dengan saya..last saya msg awak,saya cakap saya tak nak contect awak dahh..tuh jep last msg dari saya..saya nak tengok respon awak macam mana..tapi awak langsung tak rep msg saya kann?takper larhh awak..saya terima jepp kalau awak memang dah tak nak kawan dengan saya hanya sebab tuhh jepp..takper takper..saya tak pernah simpan dendam saya kat awak ponn..dah 2 hari dah awak tak contect saya..i mish u soo muchh!


No comments: